GEMUK.BULAT.GENDUT.PENDEK

Follow by

RSS

DIA



wanita ini , dia dah berhenti menangis demi seorang lelaki . dia mula membenci perasaan Jatuh Cinta . dia yang dulunya pasrah kini lebih tabah . dia yang dulunya lemah kini lebih gagah . dia yang dulunya bodoh kini lebih bijak mengatur langkah . dia kini bangkit bersama cinta mereka yang bergelar Sahabat . dia punya Diploma yang bakal di julang setahun lagii .dia punya keluarga yang perlu di banggakan . dia juga punya masa depan yang perlu diberi kejayaan . teruskan melangkah , jangan menoleh . kisah silam bodoh dah tawarkan hati dia untuk bercinta . krisis yang ta sudah buat dia rasa hidup pasti lebih indah tanpa itu . 


Sekarang aku punya keluarga , kawankawan yang selalu bagi semangat kat aku . bak kata kak Nadia aku , "kalau dah jodoh takkan ke mana" aku syg diorang suma . aku fokuskan untuk kejayaan aku . jauh di lubuk hati aku nih , aku sangat rindu DIA . harap dia rasa benda yang sama . dah la . takyah aku nak telenovela sangat . laen kali , kita sambung balek okeyy . 

bebel : pengorbanan yang ikhlas takkan jadi siasia . 

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 comments:

Unknown said...

..terbaekkk !!!

Unknown said...

terima kaseh sayanggggg .

Unknown said...

..sama-sama kaseh..

Post a Comment